REKRUTACJA TRWA 

Kandydaci na Studia Podyplomowe „ESG i transformacja klimatyczna” muszą mieć ukończone studia wyższe (dyplom przynajmniej na poziomie licencjackim lub inżynierskim).

 

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie wymaganych opłat.

 

 

Studia realizowane będą w trybie zdalnym (Ms Teams), poza pierwszym zjazdem, który odbędzie się w dniach 15 – 16 listopada 2025 roku stacjonarnie na Kampusie SGGW w Warszawie.

 

 

W celu dokonania zapisu na studia należy kliknąć w poniższy przycisk, który przekieruje do systemu Internetowej Rekrutacji Kandydata (IRK). Zalecamy wsześniejsze zaponanie się z intrukcją do zapisów w systemie IRKPobierz

Kilka dni po dokonaniu zapisu na studia podyplomowe w systemie IRK, zostanie zmieniony Państwa status na „zakwalifikowany”. W dalszej kolejności otrzymacie Państwo wiadomość mailową z informacją potwierdzającą zmianę statusu, danymi do uiszczenia opłaty za studia oraz wymogami dotyczącymi przygotowania dokumentacji rekrutacyjnej, którą będzie trzeba dostarczyć na pierwszy zjazd stacjonarny. Po otrzymaniu i zaksięgowaniu opłaty przez SGGW w Warszawie, w systemie IRK na Państwa koncie w polu Decyzja pojawi się informacja „Przyjęty”. 

FAKTURY
(dotyczy EDYCJI IV – start zajęć listopad 2025 r.)

 

WAŻNE: Jeżeli porzebują Państwo faktury to w pierwszej kolejności koniecznie należy ustalić ze swoim Działem Księgowym jak ma dana faktura wyglądać, w szczególności kto powinien być NABYWCĄ, a kto PŁATNIKIEM. Po ustaleniu tych niezbędnych informacji proszę postępować zgodnie z poniżej umieszczonymi wytycznymi.

 

I. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest SŁUCHACZ (PŁATNIKIEM może być zarówno SŁUCHACZ jak i FIRMA)

 

1) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy

Sekretariatu: spesg@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz). Faktura może zostać wystawiona najpóźniej do 15 dnia następnego miesiąca od momentu dokonania wpłaty.

 

2) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie faktury PRO FORMA, prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy sekretariatu: spesg@sggw.edu.plPodanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).

 

II. Faktura, gdzie NABYWCĄ jest INSTYTUCJA/FIRMA (PŁATNIKIEM MOŻE BYĆ TYLKO FIRMA

 

Warunkiem jest podpisanie umowy trójstronnej w momencie rozpoczęcia studiów (wzór). FV zostanie wystawiona po przesłaniu wypełnionego podania.

 

3) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie FAKTURY (NABYWCA I PŁATNIK – FRIMA/INSTYTUCJA), prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spesg@sggw.edu.pl. Faktury będą wystawiane po dokonaniu wpłaty. Podanie o wystawienie faktury (Pobierz). Faktura może zostać wystawiona najpóźniej do 15 dnia następnego miesiąca od momentu dokonania wpłaty.

 

4) Osoby, zainteresowane wystawieniem przez Uczelnie Faktury PRO FORMA(NABYWCA I PŁATNIK – FIRMA/INSTYTUCJA), prosimy o wypełnienie podania i przesłanie na adres mailowy Sekretariatu: spesg@sggw.edu.pl. Podanie o wystawienie faktury PRO FORMA (Pobierz).